tisdag 18 november 2008

Success

Grattis till er alla!
Under ett par veckor har ni jobbat som kreatörer, inspiratörer, entreprenörer, organisatörer och modeller och ni har producerat och genomfört en fantastisk visning inför tre fullsatta hus.
Jag upplevde en viss och sund skepsis när vi kom med idén om ReDesign projektet för några veckor sedan men nu är det helt fantastiskt att ha varit med er på denna snabba resa, tack! Det var otroligt modigt att genomföra modevisningen på det sätt ni gjorde, några tyckte det var jättekul och några tyckte säkert det var väldigt jobbigt och alla var säkert väldigt nervösa, det var jag, men resultatet och uttrycket blev roligt, proffsigt och lyckat.
Det var länge sedan jag har känt mig så uppfylld av något som av detta, det ska bli otroligt spännande att följa er i framtiden. Lycka till!

Tack till era fantastiska lärare som söker samarbete och genomför ett sådant här projekt utan att riktigt veta var det landar. Visst blev det bättre än vi trodde? Ett stort tack till Röda Korset, Kupan i Östersund!
Länkarna går till ÖP och LT om ni vill se vad som skrevs om projektet.

Vi ses om ett par veckor.
Kram
Ingela
(bilderna är ett litet urval av flera hundra, många suddiga och i konstiga vinklar, skyll på fotografen)

2 kommentarer:

med nål och tråd sa...

Så roligt, härligt när resutatet överträffar förväntningarna!

liene sa...

Hej! så roligt att se när det finns flera som tänker som jag ,eller att vi är flera...
Roligt att ni involverar ungdomar i detta sätt att tänka!
Det är exakt min filosofi , jag köper och säljer det som redan är producerad istället att beställa nyt!
Titta in hos mig ,det kanske finns något som ni behöver!
mvh liene
www.lienesdesign.se