torsdag 13 november 2008

Väntan och genrep

Har gjort det mesta i mitt jobb känns det som men något så positivt och upplyftande som att jobba med projektet ReDesign tillsammans med eleverna på Hantverksprogrammet, mode och design, var det länge sedan jag gjorde. Här, några av alla proffsiga designers och modeller.
Att gå in i ett projekt som man inte riktigt vet var det hamnar och att engagemanget, viljan och resultatet blir så bra som jag tycker att det blivit känns för mig otroligt fett/häftigt/coolt jag vet inte riktigt vilka ord jag ska använda. Jag är överväldigad!
Under dagens förberedelser gick vi igenom många faser, sista stygnen, mycket media både LT, ÖP och Radio Jämtland tröskades igenom, sen väntan, vila, förflyttning, genrep, teknik, planering, mer övning.
Det har varit en snabb process och imorgon är det skarpt läge. Det är mycket spännande och vi rapporterar mer imorgon.

Ingela

Inga kommentarer: